Klantenservice

 

Nog vragen? Wij staan graag voor u klaar!

Direct antwoord? Bel +31 (0) 180-691 400 tussen 8:15 uur en 17:15 uur

Mobiele telefoon: 06 14 16 45 02 (buiten werktijden)

Mail naar: info@axitour.eu en we zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

/axitour-customer-service

Contact via Whatsapp of Facetime

Indien je apparatuur van Axitour niet werkt bieden wij de mogelijkheid om in eerste instantie via videobellen contact met ons op te nemen. Vaak blijkt dat wij het probleem direct op afstand kunnen verhelpen. Voor videobellen hoef je geen afspraak in te plannen. Mochten we je onverhoopt hebben  gemist, dan zullen wij je z.s.m. terugbellen.

Videobellen kan bij ons via WhatsApp of Facetime. Voor Whatsapp kun je contact opnemen via de volgende telefoonnummers: + 316 14 16 45 02.

Facetime kan via: + 316 14 16 45 02.

Tijdens kantooruren kun je via WhatsApp of Facetime contact opnemen tussen 8:30 – 12:30 en 13:30 en 17:00.

Offerte aanvragen

Als u geïnteresseerd bent in een communicatiesysteem van AXIWI dan kunt u een offerte aanvragen via het contactfomulier of via e-mail. Als u vragen heeft over het systeem neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. We vertellen u graag meer over de toepassingen en de kosten van het systeem.

Bestellen

Nadat u van ons de offerte heeft ontvangen, kunt u overgaan tot het bestellen van de producten. Dit doet u door per e-mail akkoord te gaan met de offerte. Op deze pagina leest u hoe de gehele bestelprocedure bij Axitour Communication Solutions werkt.

Bestellen vanuit het buitenland

Bestellen vanuit het buitenland is geen enkel probleem. Wij leveren communicatiesystemen over de gehele wereld. Een offerte-aanvraag en/of bestelling kunt u per e-mail of contactformulier plaatsen. Om de verzendkosten te kunnen bepalen, ontvangen wij graag het afleveradres van de producten.

 

Betaling

Particulier

Particulieren betalen bij eerst, voordat wij de goederen zullen verzenden. Alle benodigde informatie over Axitour Communication Solutions is op de offerte terug te vinden. Denk aan bankgegevens, KVK-nummer en andere relevante informatie. Zodra het geld op de rekening van Axitour staat, gaan wij z.s.m. over op de uitlevering van de producten.

Zakelijk

Nederlandse bedrijven kunnen bij Axitour achteraf betalen met een betalingstermijn van 30 dagen.

Wijze van betalen

Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, kunt op diverse manieren betalen:

Bank overschrijving

Hiervoor vindt u de gegevens op de offerte.

Pinnen in de showroom

PayPal

Indien u met PayPal wil betalen, geef dit dan aan in de aanvraag voor de offerte. Voor een PayPal-transactie brengen wij 3% kosten in rekening op het transactiebedrag. Deze kosten zullen wij vervolgens meenemen in de offerte.

Reparatie(formulier)

Voor u een defect bij ons meldt is het belangrijk om te checken of het product echt defect is. Uit ervaring weten wij dat onze producten meestal niet defect zijn, maar niet op de juiste manier zijn ingesteld, aangesloten of geïnstalleerd. We raden u daarom aan de gebruiksaanwijzing nog een keer goed te lezen. Mocht dit niet helpen, dan vragen we u contact op te nemen met onze Klantenservice via bovenstaand telefoonnummer.

Indien een product gerepareerd dient te worden verzoeken wij u onderstaand formulier volledig in te vullen, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen met de reparatie.

Reparatieformulier Axitour Communication Solutions (Nederlands)
Reparatieformulier Axitour Communication Solutions (Engels)

 

Showroom

Wij adviseren je ook graag in onze showroom. Die is gevestigd in Barendrecht. Het bezoekadres en postadres hiervan is: Fennaweg 39, 2991 ZA Barendrecht. Indien je wil langs komen, maak dan wel even van te voren telefonisch een afspraak. 

Openingstijden maandag t/m vrijdag 8:15 – 17:15.