Bestellen – Axitour Communication Systems

Axitour Communication Systems (website) is de leverancier van het AXIWI communicatiesysteem. Hieronder leest u hoe u via Axitour Communication Systems een offerte kan opvragen of het AXIWI communicatiesysteem kunt bestellen.

Klantenserviceaxiwi-at-320-long-distance-communication-system-5-person

Heeft u een vraag? Wij zijn er graag voor u.

Direct een antwoord? Bel ons tussen 8:15 en 17:15 via: +31 (0)180 – 691 400.

Mobiel: 06 14 16 45 02 (buiten kantoortijden)

Mail ons: info@axitour.eu en we zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden.

Offerte aanvragen

Indien u weet welke communicatiesystemen u wilt huren of kopen, dan kunt u bij ons per e-mail of via het contactformulier een offerte aanvragen. Indien u niet precies weet aan wat voor soort communicatiesysteem u behoefte heeft, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij adviseren graag over welk communicatiesysteem bij uw gebruikstoepassing past en welke kosten daarbij horen.

Bestellen

Nadat u van ons de offerte heeft ontvangen, kunt u overgaan tot het bestellen van de producten. Dit doet u door per e-mail akkoord te gaan met de offerte. Op deze pagina leest u hoe de gehele bestelprocedure bij Axitour Communication Systems werkt.

Bestellen vanuit het buitenland

Bestellen vanuit het buitenland is geen enkel probleem. Wij leveren communicatiesystemen over de gehele wereld. Een offerte-aanvraag en/of bestelling kunt u per e-mail contactformulier plaatsen. Om de verzendkosten te kunnen bepalen, ontvangen wij graag het afleveradres van de producten.

Betalen

Particulier

Particulieren betalen bij ons voordat wij de goederen zullen verzenden. Alle benodigde informatie over Axitour Communication Systems is op de offerte terug te vinden. Denk aan bankgegevens, KVK-nummer en andere relevante informatie. Zodra het geld op de rekening van Axitour staat, gaan wij z.s.m. over op de uitlevering van de producten.

Zakelijk

Bedrijven kunnen bij Axitour achteraf betalen met een betalingstermijn van 30 dagen.

Wijze van betalen

Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, kunt op diverse manieren betalen:

  • Bankoverschrijving, hiervoor vindt u de gegevens op de offerte.
  • Pinnen in de showroom
  • Wij bieden in onze showroom de mogelijkheid om te pinnen.
  • Paypal

Indien u met PayPal wil betalen, geef dit dan aan in de aanvraag voor de offerte. Voor een PayPal-transactie brengen wij 3% kosten in rekening op het transactiebedrag. Deze kosten zullen wij vervolgens meenemen in de de offerte.

Retourzending

Uit ervaring weten wij dat onze producten meestal niet defect zijn, maar niet op de juiste manier zijn ingesteld, aangesloten of geïnstalleerd. We raden u daarom aan de gebruiksaanwijzing nog een keer goed te lezen. Mocht dit niet helpen, dan vragen we u contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen u helpen het product alsnog te laten functioneren of helpen graag bij een mogelijke retournering van de producten. Een retournering kunt u altijd zenden naar het volgende adres:

Axitour Communication Systems

Lübeck 5

2993 LK Barendrecht (NL)

Retourzending bij huur

Wij sturen onze communicatiesystemen in het geval van huur altijd in een Axitour doos. Wij vragen bij verhuur, van onze communicatie-apparatuur, altijd in dezelfde doos te retourneren. Op deze manier zijn wij ervan verzekerd dat onze communicatiesystemen beschermd worden verzonden.

Showroom

Wij adviseren je ook graag in onze showroom. Die is gevestigd in Barendrecht. Het bezoekadres en postadres hiervan is: Lübeck 5, 2993 LK in Barendrecht. Indien je wil langs komen, maak dan wel even van te voren telefonisch een afspraak.

Postbus 512, 2990 AM in Barendrecht

Openingstijden maandag t/m vrijdag 8:15 – 17:15.